Zamówienia publiczne

Tytuł zamówienia
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (2/ZP/2020)  
Przedmiot zamówienia
Unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych i z obiektów użyteczności publicznej  
Rodzaj ogłoszenia
Ogłoszenie o zamówieniu  
Tryb zamówienia
przetarg nieograniczony  
Ogłaszający
Komunalny Związek Gmin "Dolina Redy i Chylonki"  
Województwo
POMORSKIE  
Powiat
Gdynia  
Miasto
Gdynia  
Ulica
ul. Konwaliowa  
Numer budynku
1  
Data publikacji od
2020-01-21  
Data publikacji do
2020-03-07  
Termin składania ofert
2020-01-31 11:00  
Numer ogłoszenia
504604-N-2020 z dnia 2020-01-21  

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości zamówienia powyżej 30 000 euro i nieprzekraczającej kwoty

równowartości 214 000 euro

 

Ogłoszenie nr 504604-N-2020 z dnia 2020-01-21.

 

ZAMAWIAJĄCY:

Komunalny Związek Gmin "Dolina Redy i Chylonki"

ul. Konwaliowa 1,

81–651 Gdynia

tel/fax: 58 624 66 11, 58 624 45 99

e-mail: sekretariat@kzg.pl

adres strony internetowej: www.kzg.pl

 

Ogłasza przetarg nieograniczony na:

Unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych i z obiektów użyteczności publicznej

Kod CPV 90513300 – 9 – usługi spalania odpadów

 

1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z formularzem ofertowym można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w Dziale Gospodarki Odpadami od poniedziałku do piątku w godz. 730 – 1530 lub pobrać ze strony https://kzg.bip.gov.pl.

 

2. Krótki opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych pochodzących od mieszkańców i z obiektów użyteczności publicznej w procesie D 10, które Zamawiający przekaże Wykonawcy w ilości łącznej nie większej niż 50 Mg. Przez „poddanie procesowi unieszkodliwiania” rozumie się rozpoczęcie i zakończenie tego procesu, a Wykonawca zobowiązany będzie wyżej opisane warunki bezwzględnie spełnić dla każdej partii odpadów przejętej od Zamawiającego i potwierdzić masę unieszkodliwionych w poszczególnych miesiącach odpadów w „dokumencie potwierdzającym unieszkodliwienie odpadów”.

Kody przyjmowanych do unieszkodliwiania odpadów (zgodnie z Rozp. Min. Środ. z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów - Dz.U. z 2014 r. poz. 1923): 15 01 10*, 15 01 11, 16 01 07*, 16 01 08*, 16 01 13*, 16 01 14*, 16 02 14, 16 02 16, 6 05 06*, 16 05 07*, 16 05 08*, 16 05 09, 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 17*, 20 01 19*, 20 01 26*, 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 29*, 20 01 30, 20 01 31*, 20 01 32, 20 01 80, które w SIWZ przedstawiono w grupach w Tabeli 1.

Odpady wymienione wyżej będą dostarczone do unieszkodliwiania we wskazane przez Oferenta miejsce/lokalizację Instalacji transportem zorganizowanym przez i na koszt Zamawiającego od poniedziałku do piątku [z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy] bez ograniczeń ich ilości w danym dniu/w danym transporcie bez względu na wielkość samochodu dostarczającego odpady oraz bez określania standardu jakości przekazywanych Wykonawcy odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie przyjąć każdą przywiezioną przez Zamawiającego ilość odpadów, bez określania minimalnych limitów ilościowych na poszczególne rodzaje dostarczanych odpadów.

 

3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na unieszkodliwianie każdego rodzaju odpadu o kodach wyszczególnionych w punkcie 2 powyżej. Każdy rodzaj odpadu stanowi jedną część zamówienia. Oferty można składać w odniesieniu do dowolnej liczby części zamówienia (od 1 do 25 części).

 

4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

 

5. Umowa zostanie zawarta na czas określony tj. nie dłużej niż:

a) do dnia, w którym Wykonawcy zostaną przekazane do unieszkodliwiania odpady w łącznej ilości nie większej niż 50 Mg,

b) 3 (trzy) miesiące od dnia obowiązywania umowy,

c) obowiązywanie decyzji na unieszkodliwianie odpadów,

w zależności od tego, które ze zdarzeń opisanych w lit.(a) do (c) nastąpi jako pierwsze.

 

6. Warunkiem udziału w przetargu jest złożenie oferty zgodnej z ustawą Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2019 r. poz. 1843 ze zm.) i SIWZ w oznaczonym terminie w siedzibie Zamawiającego.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:

a) nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp;

b) posiada aktualną decyzję administracyjną, pozwalającą na unieszkodliwianie odpadów w procesie odzysku D 10 wydanego zgodnie z ustawą o odpadach (Dz.U. 2019 r. poz. 701 ze zm.);

c) ma numer rejestrowy nadany po uzyskaniu wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego przez Marszałka Województwa;

 

7. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców:

1) którzy nie wykażą, że nie zachodzą wobec nich przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp..

2) którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 6 powyżej.

 

8. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

 

9. Oferty niepodlegające odrzuceniu, oceniane będą na podstawie następujących kryteriów oceny oferty:

1) Cena - Ci – cena netto poszczególnych grup odpadów [zł/kg] – 60%

2) Odległość O – odległość od siedziby Zamawiającego przy ul. Konwaliowej 1 w Gdyni do miejsca przyjęcia odpadów [km] podanego w ofercie i określonego na podstawie wskazań gogle maps dla najkrótszej trasy – 40%

 

10. Oferty zgodne z formularzem ofertowym należy składać w siedzibie Zamawiającego w Gdyni przy ul. Konwaliowej 1 w terminie do dnia 28.01.2020 r. do godz. 1100.

 

11. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 28.01.2020 r. o godz.1115.

 

12. Oferta pozostaje ważna przez 30 dni od terminu składania ofert.

 

13. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

 

14. Zamówienie nie obejmuje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

15. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

16. Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 
 
 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..